Bedrijfsarts Emmen zoekt:
Medewerker medisch secretariaat(m/v) met coördinerende vaardigheden.

Bedrijfsarts Emmen is specialist in arbeid & gezondheid voor medisch advies en keuringen.
Onze visie is dat duurzame resultaten in verzuimmanagement en inzetbaarheid worden bereikt
door samenwerking, waarbij alle betrokken partijen vanuit hun eigen kader en
verantwoordelijkheid hun steentje bijdragen voor een gezamenlijk doel. De specialisten van
Bedrijfsarts Emmen zijn deskundigen die luisteren, analyseren, adviseren, richting geven en
motiveren, zonder het stuur over te nemen.
Naast ziekteverzuimbegeleiding is er ook sprake van werkzaamheden vanuit preventief oogpunt.
Deze werkzaamheden worden steeds meer gevraagd met het oog op duurzaam ondernemen.
Van alle medewerkers die komen te werken bij Bedrijfsarts Emmen wordt een grote affiniteit
met betrekking tot vitaliteit verwacht. Onze visie is dat sturen op laag verzuim te realiseren is
middels sturen op een hoge vitaliteit van werknemers.


We zijn op zoek naar iemand die, samen met collega’s, onze Bedrijfsartsen, Artsen en
Praktijkondersteuners administratief wil ondersteunen, en het daarnaast in zich heeft om
overzicht te krijgen en houden op het totaalpakket aan werkzaamheden op ons secretariaat en
hier een coördinerende rol in kan vervullen. Dit alles in goede samenwerking met collega’s én
onze klanten.


De functieomschrijving
De medewerker medisch secretariaat is verantwoordelijk voor de planning van spreekuren voor
de Bedrijfsarts, Arboarts en praktijkondersteuners bedrijfsarts (POB’s). Hij/zij bereidt
spreekuren administratief voor en maakt cliëntendossiers aan en handelt deze nadien af. Voert
secretariële en administratieve werkzaamheden uit ten behoeve van de Bedrijfarts, Arboarts en
POB’s. De medewerker medisch secretariaat is telefonisch en per mail het eerste aanspreekpunt
voor klanten en cliënten.
Ons medisch secretariaat is in korte tijd gegroeid naar een team van 5 secretaresses. De vraag
naar onze dienstverlening kan heel dynamisch zijn, waardoor er op momenten veel vragen
tegelijk op het secretariaat afkomen. Samen werken, overzicht hebben en prioriteiten stellen,
servicegerichtheid, stressbestendigheid en mogelijkheden zien om efficiënt te kunnen werken,
zijn belangrijke eigenschappen om het werk goed te kunnen uitvoeren en tevens een
coördinerende rol te kunnen pakken voor de afdeling.
Vind je het leuk om te coördineren en vraagbaak te zijn voor zowel de interne organisatie als
externe opdrachtgevers maar schroom jij ook niet om de handen uit de mouwen te steken en te
helpen met het verwerken van spreekuurverslagen, afspraken plannen, telefoon beantwoorden en
e-mail verwerken, dan zijn wij op zoek naar jou.


Als organisatie zijn samenwerking, korte communicatielijnen, wederzijds respect, persoonlijke
groei en humor belangrijke pijlers voor ons.


Taken
Het medisch secretariaat ondersteunt de bedrijfsarts, arts en praktijkondersteuners in de
administratieve afhandeling en overige secretariële werkzaamheden. De medewerker medisch
secretariaat is samen met de rest van het team verantwoordelijk voor een juiste administratie van
het cliëntdossier en draagt zorg voor een goede agendaplanning en een juiste voorbereiding voor
het spreekuur, zodat de (Bedrijfs)arts en POB’s hun werk goed kunnen uitvoeren. De
medewerker medisch secretariaat koppelt eventueel opgemerkte problemen terug aan de
professional. Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel werkgever als werknemers en vindt
het leuk om je kennis en vaardigheden omtrent verzuim en vitaliteit naar een hoger plan te tillen
om de klant zelfstandig van de juiste informatie te voorzien. Daarnaast verzorg je de planning,
waarbij het van je gevraagd wordt om ook in een volle agenda op zoek te gaan naar
mogelijkheden en te denken in oplossingen. Je draait je hand er niet voor om, om in diverse
geautomatiseerde systemen te werken en maakt je nieuwe automatiseringsomgevingen snel eigen.
Als coördinator creëer je rust in hectiek, weet je overzicht te behouden, maar vind je het ook
leuk om klanten en de interne organisatie te informeren over de te volgen processen.


De functie-eisen
28-40 uur per week beschikbaar
Teamspirit
Communicatief vaardig
Integer en betrouwbaar
In staat om oplossingsgericht te werken
Stressbestendig
Flexibel ingesteld
Zelfstandig
Verantwoordelijkheidsgevoel
Dienstverlenende instelling
Nieuwsgierig en proactief
In het bezit van een gezonde dosis humor en nuchterheid
Bij voorkeur kennis van wet- en regelgeving tav verzuim (Wet Verbetering Poortwachter etc.) of
bereid hier bijscholing in te volgen.
Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau.


Duur en arbeidsvoorwaarden
Duur en omvang is mede afhankelijk van eigen wensen en inzetbaarheid. Het salaris is
marktconform en afhankelijk van vooropleiding, kennis en ervaring


Interesse
Is je interesse gewekt, dan komen wij graag in contact met jou via
annemarije@bedrijfsartsemmen.nl. Voor meer informatie verwijzen wij je naar telefoonnummer
0591-635185 Contactpersoon is AnneMarije van der Heijden.

wpChatIcon